Vše pro zahradu > Způsoby dopravy

Cena dopravy

V české verzi e-shopu je možné objednat pouze dopravu po ČR (dodání mimo území ČR v této české verzi eshopu není možné). Pro konkrétní objednávku nemusí být dostupné všechny způsoby doručení, např. pokud se jedná o zboží větších rozměrů. V košíku se vám vždy ukáže, ze kterých možností dopravy máte na výběr.

Na našem eshopu nabízíme tyto způsoby dopravy:

  • osobní odběr na naší centrále v Hlubočince u Prahy
  • doprava LANIT PLAST po ČR - cena je závislá na objemu a především na hmotnosti zboží - naprostá většina našeho zboží je pro dopravce nadrozměrná a těžká, proto prosím počítejte s poněkud vyšší cenou dopravného, než je obvyklé u běžného spotřebního zboží typu mobily, kosmetika apod. 
  • pokud je u zboží označení DOPRAVA ZDARMA - doprava zdarma platí pro na všechno zboží z košíku
  • doprava mimo ČR - na tomto eshopu není možná

Dnes platí při nákupu nad 6 000 Kč DOPRAVA ZDARMA.

Kdy bude zboží odesláno ?

U méně rozměrného zboží budete o jeho expedování informováni emailem v den předání zboží dopravci. U nadrozměrného zboží, které potřebuje atypickou dopravu, Vás bude do 24 hod. po objednání zboží kontaktovat náš operátor (mimo víkendy a státní svátky). Pokud zvolíte osobní odběr, tak o tom, že je zboží připraveno k odběru, budete informováni emailem a SMS. Zboží je skladem na centrálním skladě Hlubočinka u Prahy. Pokud se jedná o zboží, které je možné poslat běžnou sběrnou službou, tak zboží expedujeme obratem, většinou následující pracovní den po objednání. Pokud se jedná o nadměrné rozměry, tak bude doprava provedena naším speciálním nákladním vozidlem a to nejpozději do 7 pracovních dnů po objednávce (v každém případě podle dohody s Vámi). Do každého kraje ČR zajíždí naše doprava pravidelně 1x týdně.

Zboží přijde poškozené

Pokud jsou zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky. DŮLEŽITÉ - pokud převezmete zboží viditelně poškozené a nesepíšete s řidičem zápis o poškození zásilky, tak je možnost reklamace poškození u dopravní firmy minimální ... 

Zboží nedorazí v avizovaném termínu

Pokud objednané zboží nedorazí v avizovaném termínu, prosíme kontaktujte rovnou dopravce pomocí odkazu na sledování zásilky, který vám byl doručen v emailu po předání zboží k dopravě.

UŽITEČNÉ INFORMACE