Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti, soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace
logo lanitgarden

lanitgarden.cz
lanitgarden.sk

Plastový domek

Plechový domek

Skleník

Vchodová stříška

Komposter

Vše pro zahradu >

Jak reklamovat?

Jak reklamovat? 

Při dodání - poškození zboží nebo obalu

Pokud je zboží nebo obal viditelně poškozené, tak zboží nepřebírejte (!!) a s řidičem dopravy ihned sepište zápis o poškození zásilky.  

Po rozbalení - chybějící díl nebo část dodávky

Zásilku doporučujeme ihned zkontrolovat s ohledem na kompletnost a nepoškozenost. Pokud po rozbalení zásilky zjistíte, že je nekompletní nebo že nějaký díl chybí, tak ihned kontaktuje náš zákaznický servis na e-mailu: technik@lanitplast.cz. 

Při užívání - vada zboží

  1. nejprve si prosím prověřte, jestli se opravdu jedná závadu, která je důvodem k reklamaci (tj. pokud možno znovu prostudujte montážní návod výrobku a ověřte si, že výrobek máte správně zabudován a že jej správně užíváte)
  2. ověřte si, že je zboží v záruční době, případně že reklamujete závadu, na kterou je poskytována dodatečná smluvní prodloužená záruka (pozor, prodloužená záruka je u většiny našich výrobků poskytována pouze na vybrané vlastnosti a ne na celý produkt jak celek) 
  3. připravte si doklad o nákupu (dodací list, účtenku, fakturu) 
  4. ke kontaktu s námi doporučujeme použít přiložený Reklamační protokol 


Reklamační protokol ke stažení - kliněte zde

 

K písemnému vyřizování reklamace používejte výhradně tento kontakt:
LANIT PLAST, s.r.o.
Hlubočinka 809
251 68 Sulice

Nebo nám napište mail (doporučujeme):
a) nekompletní dodávka (chybí nějaký díl) - technik@lanitplast.cz
b) výrobní nebo funkční vada - reklamace@lanitplast.cz

košík je prázdný

 

Eshop polykarbonát

Nákup po telefonu

Technické poradenství

                © 2009 LanitGarden - LANIT PLAST, s.r.o. | © Havai - tvorba www stránek